niedziela, 10 stycznia 2016

Bank SMART mobilny - czy naprawdę smart ?

W poprzednim poście Budżet domowy 2016 podzieliłam się z Wami moim sposobem na zarządzanie domowymi finansami. Po przeanalizowaniu swojej sytuacji finansowej właśnie za pomocą tego narzędzia decyduję co dalej zrobię z moimi oszczędnościami: czy zamierzam je zainwestować czy dalej trzymać na koncie lub lokacie. W tym momencie podjęłam decyzję, że część pieniędzy pozostawię w banku dlatego przez ostatnie kilka dni dokładnie analizowałam sytuację na naszym rynku finansowym, głównie w aspekcie oprocentowania oszczędności na rachunkach i lokatach. Nie jest zwolennikiem posiadania kilkudziesięciu kont ale tym razem zdecydowałam się na ulokowanie oszczędności w nowym banku SMART Bank. Jest to pierwszy mobilny bank w Polsce ale z konta można korzystać również na komputerze stacjonarnym lub laptopie. Proces rejestracji przebiegł bardzo sprawnie. Po wypełnieniu wniosku on-line, otrzymałam za pośrednictwem kuriera umowę do podpisu oraz dalsze wskazówki postępowania.
Postanowiłam ulokować oszczędności na koncie SMART Procent oprocentowanym 2,8% w skali roku do 50 tys PLN. Dla każdej złotówki powyżej oprocentowanie wynosi 2%. Analizując ranking lokat i kont z ostatnich miesięcy jest ono naprawdę jednym z najwyżej oprocentowanych dostępnych na polskim rynku.
Założenie i prowadzenie konta jest bezpłatne, jak również wydanie i używanie karty debetowej. Aby uniknąć opłat nie musimy również spełniać żadnych dodatkowych warunków typu: określona ilość transakcji w miesiącu. Bank nie posiada jeszcze niestety swoich wpłatomatów ale gotówkę możemy wpłacić na poczcie lub w każdym banku a najlepiej wykonać przelew z innego banku na nowe konto.
Do tej pory bank w 100% spełnił moje oczekiwania więc na chwilę obecną z czystym sumieniem mogę go polecić. Czy Wy macie już jakieś doświadczenia z tym bankiem ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz