niedziela, 19 stycznia 2014

Pomysł na prezent dla babci i dziadka

Dzisiaj mam dla Was projekt DIY: pomysł na prezent na Dzień Babci i Dziadka - najlepsze lekarstwo na wszystko.
Potrzebna nam bedzie buteleczka, może być po syropku lub witaminkach. Ja swoje kupiłam w JYSK, ponieważ potrzebowałam kilka takich samych. Do środka buteleczki możemy wrzucić jakieś dekoracje: piasek, kamyczki, muszelki - w zależności od tego jaki mamy pomysł i dostępne materiały. Najważniejszą rzeczą jaka musi znaleźć się w środku jest zdjęcie naszego bobaska -wnuczka / wnusi. Fotografia musi być oczywiście aktualna, żeby była pamiątką z danego okresu. Zdjęcie drukujemy / wywołujemy i rolujemy, tak aby zamieściło się do buteleczki, ale co ważne, aby można je było również łatwo wyjąć. Ja zdjęcie delikatnie okleiłam taśmą klejacą typu ,, gęsia skórka,,. Jeszcze tylko wystarczy wydrukować i nakleić na buteleczce napis np. ,, Najlepsze lekarstwo na wszystko. Skład: 100% słodyczy i szczęścia,, i gotowe!
Dajcie znać co myślicie o takiej niespodziance. Jakie Wy macie prezenty na Dzień Babci i Dziadka?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz