sobota, 10 sierpnia 2013

Włosy lśniące zdrowiem

Poniżej przedstawiam zestaw moich ulubieńców, który uchronił mnie przed utratą włosów po ciąży.

1. Balsam zapobiegający wypadaniu włosów z olejkiem łopianowym GREEN PHARMACY

Balsam zawiera olejek łopianu, proteiny kiełków pszenicy, witaminę E. Daje widoczne efekty w walce z osłabieniem włosów stymulując pracę cebulek włosów. Już po kilku dniach jego stosowania zauważyłam mniejszą ilość wypadających włosów. Substancje aktywne zawarte w balsamie pobudzają mikrokrążenie skóry głowy, wzmacniają włókna włosowe oraz przedłużają fazę wzrostu włosa. Balsam odżywia i wzmacnia włosy, które stają się miękkie w dotyku i łatwo się rozczesują. Balsam nakładałam na umyte, mokre włosy, zostawiałam na ok. 10 min i dokładnie spłukiwałam.

Cena: 6-7 zł

2. Tonik przeciwko wypadaniu włosów SUBRINA PROFESSIONAL

Jest to tonik z wyciągiem z chmielu i prowitaminą B5, który zmniejsza wypadanie włosów i jednocześnie przyśpiesza ich wzrost. Kosmetyk stosowałam po umyciu włosów, równomiernie nanosząc na skórę głowy i delikatnie wmasowywałam go opuszkami palców. Nie spłukiwałam.
Tonik nie tylko odżywia włosy ale również je pielęgnuje. Nie przetłuszcza włosów a wręcz je odświeża!!! Niezbędnik w mojej kosmetyczce na długi czas.

Cena: ok. 20 zł

3. Maska regenerująca do włosów zniszczonych SEMI DI LINO

Ostatnim z moich ulubieńców do włosów jest maska Semi di lino. Według producenta wzmacnia, dodaje siły i odtwarza strukturę kory. Odbudowuje zmęczone włosy, stopniowo przywracając im naturalne piękno. Miąższ z bambusa dzięki wysokiej zawartości krzemu przywraca włosom elastyczność.  Shine Fix Complex bogaty w kwasy Omega 3 i Omega 6, ujednolica powierzchnię włókna włosowego sprawiając,  że każdy włos lśni. Włosy fantastycznie się rozczesują. Produkt raz w tygodniu nakładam na umyte włosy na całej długości,  głównie na końcówki. Nakładając maskę na skórę głowy, może ona przetłuszczać włosy. Pozostawiam na ok. 15 min i spłukuję. Po wysuszeniu włosy stają się puszyste, lśniące i łatwo się układają.

Cena: ok. 60 zł

Jakie kosmetyki Wam pomogły w walce z wypadaniem włosów po ciąży?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz